Supportrutiner

Rutine ved feilmeldinger og forespørsler

Åpningstider for ordinær support

Åpningstider i perioden 1. mai til og med 31. august er fra 08.00 til 15.00. I denne perioden er egen vakttelefon tilgjengelig fra kl. 15.00 til 16.00 for mottak av supporthenvendelser.

Supporttjenesten er stengt lørdager og søndager, samt julaften, nyttårsaften og offentlige helligdager. Lille julaften og onsdag før Skjærtorsdag er Supporttjenesten åpen mellom kl. 08.00 og 12.00, og i romjulen mellom 08.00 og 14.00.

E-post support: helpdesk@advisor.no
Telefon support: 33 48 43 00

Ved utvidet support utenom ordinære åpningstider gjelder følgende

  • Gjelder kun for kunder hvor Advisor er ansvarlig for drift av programvaren.
  • Gjelder kun kritiske driftsavbrudd.


Hvis du finner feil, undersøk først om feilen gjelder eget utstyr eller egen infrastruktur:

  • Strømbrudd
  • Intern kabling
  • Løse kontakter eller lignende


Kritiske driftsavbrudd rapporteres både på telefon og som supporthenvendelse.

E-post support: helpdesk@advisor.no
Telefon support ved drift hos Duett AS (08:00 – 00:00): 02331
Telefon support ved drift hos Smart Solution AS (08:00 – 00:00): 66 85 90 00

 

Advisor vil kontakte deg og komme med statusoppdatering på estimert rettetid. Det forutsettes at du er tilgjengelig på den aktuelle lokasjonen for feilsøking.